Sovmorgon!

Hej Hej ^^

Just nio ligger jag i min säng och håller på med mobilen :) jag har precis vaknat och är skittrött, så jag somnar förmodligen om efter jag har skrivit klart :P
Idag har jag no prov, har inte pluggat så mycket.. Det känns inte så bra :( nästa termin ska jag försöka satsa lite mera.. Bara allmänt i alla ämnen.. Mest no då tror jag.. "/

Förra veckan var de ju typ inga vanliga skoldagar på hela veckan, sen var vi lediga på halva tisdagen och hela fredagen så nu när vi har vanliga lektioner så är jag skittrött och ba "nää, men ska man inte få gå hem snart?".. Lite så blir det när klockan är efter lunch typ -.-'
Näe, men jag är trött bara..
Jag är ganska nervös inför konfirmationslägret "s
Jag vet bara inte vad som kommer hända.. Jag kommer vara fast med människor jag inte känner (förutom Tova) och skumma ledare och faddrar och Gud!
Men jag ska ta det lugnt, det kommer säkert bli jätte bra..? O.o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0