Nothing's fine, I'm torn..

Hej Hej !
Jaa, asså..
Jag bloggar ju inte så mycket som jag brukar göra men jag uppdaterar lite här och där när jag känner för det ^^

Har ju lov just nu, eller inte lov direkt men typ ;) Ska åka på kryssning i helgen men min familj... -.-' Det var inte så kul förra gången faktiskt ''/ Eller lite..
Var ganska deppig och ledsen, saknade då min dåvarande pojkvän ganska mycket under den tiden.. ''/
Okej, nu behöver vi inte gå in på det känner jag O.o

Har varit i Nacka Forum och köpt saker (kläder mest..) och det känns riktigt bra ;D
Igår så städade jag Ellies rum ;) Frivilligt, ja..
Jag är skum, ibland gillar jag att städa.. ^^

Just nu sitter jag vid datan, smsar och lyssnarf på musik ^^
#np Ashley - Escape The Fate ♥

Nu ska jag droga fjärde sesången av Buffy The Vampire Slayer!! Det är så asgryymt! :D

#np For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic - Paramore ♥

Random Bild:




Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0