Hello World!

This is me, life should be fun for everyone!

Nej Gud, inte den! -.-'
Jag är hemma och jag har haft det bra :)

De förra inlägget var de Tova som skrev :P och nej, Andy har inte sagt dedär citatet..
Jag sitter här och lyssnar på Tarzan, det svenska soundtracket.. Weird, jag vet.. -.-'

Ska läsa ''Janne, min vän'' boken och läsa till No provet vi har i morron..
Har inte berättat om provet för mina föräldrar för att.. dom kommer bli sura om jag berättar att jag inte har pluggat nånting ''s

Men nu ska jag läsa, så hejdå :)


När jag Hedda Ellie och Tova åt glass idag :)
Vi såg på Hajen.. Eller Jaws, vad den nu heter :P
Inte så läskig som jag trodde -.-'

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0