Chill lektion..

Hej hej ^^
Sitter och kollar på film på son och läraren är inte här såå varför inte?!
Gjorde just om ett So prov och jag satt i mitt kontor själv, och läraren var såklart inte där heller och jag hade skrivit dagen innan (onsdag var det...) en lapp med svaren på alla frågor jag inte klarade såå jag kunde fuska och den möjligheten utnyttjade jag till 100% :D
Mm, det gick ju ganska bra dårå på provet ;)
Men jaa, nu sitter jag ju här och gör ingenting förutom att titta på film som egentligen ingen bryr sig om :P

Jaa, ha en fortsatt trevlig dag ^^

Black Veil Brides vann "Best Single" för "Rebel Love Song" På Kerrang Awards!! Så jävla stolt jag blir ^^ Dom förtjänar det verkligen :D (bilden är Andy med awardet)

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0