Kyrkan idag ^^

Tjenare ^^

Igår så blev allt en ensa stor röra.. Emmie blev sjuk så jag kunde inte komma till henne och sova över, och mina föräldrar skulle bort och komma hem sent, och Andre skulle till en kompis och mina föräldrar ville inte att jag skulle va själv hemma, så jag messa Karro och hon kom hit och sov över och det var kul :D Vi spela tv spel, kollade på tv, spela gitar och piano och lite annat :)
Sen sov hon över och vi vaknade klockan halv 9, åt frukost och så kom Tova till mig och så åkte mamma Karro jag och Tova och lämnade Karro hemma hos henne och sen åkte jag mamma och Tova till kyrkan ^^

Och nu är jag hemma.. :)
Några som vi känner är här och ska hämta en barnsäng till deras barn ^^ Så dom och mina föräldrar sitter där nere o fikar, medans jag sitter här uppe och är osocial -.-

Kanske går ner snart .. Men jag vet inte O.o


Det här är min dröm för ett tag sen, jag sprang emot Andy i det här rummet i Harry Potter XD
Lite skum gjord men ääänywaaaay :P

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0