Idag ..

Heej !

Jaa, idag är jag gladare/inte -.-

Mamma och min lillebror är magsjuka, så här sitter jag säkert på mitt rum men min älskade handsprit ^^

Idag i skolan har det varit en ganska bra dag, fått skratt attacker mins 5 gånger, vilket jag brukar :P Men det var en chill dag, skulle följa med Tova till en grej så vi gjorde en plan, vilket jag är för trött för att berätta -.- Men det var kul.. Bara att pappa ringde och berättade att min lillebror oxå var magskjuk och då fick jag ångest, typ allting och inbilla mig själv att jag oxå var sjuk -.- så hade panik ett tag ''/ inte kul, inte kul..

Vilket jag halft känner att jag känner av nu.. -.- Jag får inte bli magsjuk, blir jag det tar jag självmord och jag får inte det än. Efter jag sätt Paramore och BVB live så får jag det, hur mycke jag vill ^^ (inte för jag måste ta självmord.. men om jag skulle vilja O.o)

''Wild and running for one reason, they can't stop us from our freedom !''

-Rebel Love Song (BVB såklart..)



Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0