Hur var 2011

1. Spytt - Nej ! Vilket jag är väldigt glad för ^^
2. Gråtit - Jaa, mycket :(
3. Blivit kallad något hemskt - Vet inte O.o
4. Varit kär - Jaa, det har jag ..
5. Hatat någon - Japp !
6. Gjort något helt galet - De gör jag varenda dag typ ..
7. Gjort något dumt - Ja deklart ;)
8. Slagit någon - Haha aa..
9. Blivit slagen - Japp..
10. Dygnat - Ett par gånger ^^ 
11. Lanat - Näe..
12. Åkt över 50 mil - Tror de O.o
13. Träffat många personer - Ja några stycken :)
14. Somnat på buss - Jaa, nån gång säkert..
15. Somnat på tåg - Näe..
16. Tappat bort något viktigt - Jaa, det har jag ''s
17. Druckigt energidricka - Inte förra året, de tror jag nog inte.. Eller kanske o____o
18. Addat massa randoms på fb - Hehe aa xD
19. Fått känslor för någon mycket äldre - Andy ? :P
20. Blivit mulad - Näe, de tror jag inte faktiskt..
21. Blivit kittlad - Aa :P
22. Blivit jagad - Vet inte O.o
23. Vart hos soc - Vettefan ?
24. Vart på ungdomsmottagningen - Nepp..
25. Kört något fordon helt själv - Näe inte än ;)
26. Skämt ut mej rejält - Jaa, ett par gånger XD
27. Vart utomlands - Jaa ^^
28. Bråkat med familjen - Jaa .. :(
29. Dissat någon - Jo.. Eller näe .. Vet inte O.o
30. Blivit kallad fjortis - Haha, när jag fyllde 14 ..
31. Blödigt näsblod - Jaa, typ i onsdags senaste gången xD
32. Lagat mat - Yeees ^^
33. Badat i havet - Ja, men de har jag :)
34. Flyttat - Nepp :D
35. Bråkat med brorsan - Ganska mycke faktiskt..
36. Läst en hel bok - De måste jag ha gjort iaf :)
37. Ritat hemma (inte i skolan) - Jaa, lite ^^ 
38. Gjort något riktigt dumt - De har jag..
39. Busat - Såklart ;)
40. Gjort kaos - Jaa, det kanske jag har O.o
41. Dött av skratt - Väldigt mång gånger..
42. Fått skäll av en sur kärring - Haha, räknas mamma ? Nej nu va jag elak.. ''/ Nej det har jag inte :P
43. Ramlat - OMG ! Jaa, det har jag.. Värsta saken som hänt mig ever, vissa förstår vad jag pratar om XD
44. Kollat på tv i flera timmar - Deklart XD
45. Halkat i duschen - Näe..
46. Köpt något över 1000 - Tror inte de ..
47. Haft självmordstankar - Näe, inte de här året .. (vet att de är 2012 men kunde inte skriva de på bättre sätt)
48. Vart skit rädd - Haha jaadå :P
49. Failat på fler än 3 prov i rad - De har jag nog ''/
50. Åkt skidor - Yeeees :D
51. Fastnat i en hiss - Näe..
52. Glömt bort vad jag bor - De tror jag inte XD

Det här året blir nog det bästa :D


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0