BVB Army
Idag, har det hänt mycke grejer.. Eller redan igår ''/
Vissa i BVBArmy är helt jäva sjuka i huvudet, sen finns det den delen som inte gjort ett skit (som jag är i) ett skit för vad som har hänt nu .. Till och med Jake Pitts (gitarrist i BVB) har sagt ''..I need a break from this madness'' på twitter .. För det är han och hans flickvän och lite gran en twitter BVB ''polare'' / bekant (som jag snackat lite med men aldrig träffat) det handlar om. Orkar inte berätta allt men för att ta de lite kort så börja alla hata Jakes flickvän, avundsjuka antagligen, så då fick hon (Ella) en massa hatgrejs från vissa i BVBArmy på sin twitter så hon tog bort den, och det blev ju helt jävla kaos med allting, alla började va against varandra i armyn och skit. Sen så skrev den här ''polaren/bekanta'' till mig på twitter ''I think Ella overreacted, and the BVBarmy'' så fick hon en massa skit för det från vissa i BVBAmry och nu så vill hon inte vara med i BVBArmy längre, och ska ta bort sin twitter och allting, vilket jag tycker är sorgligt -.- Okej, min reaktion till det är mest att nu vet hon hur Ella hade det, så hon kanske inte överreagerade direkt eftersom du gör samma sak ? Men iaf..

Det här (och ett till problem) har jag gått runt och tänkt på här.. Jag är så jävla besviken på alla i BVBArmy, vi ska vara en familj, man ska kunna acceptera att dom man gillar i ett band har flickvänner, och acceptera att man tycker olika ! Jag kan acceptera det, men tydligen inte vissa andra ! Näe, förlåt ni bryr er inte ett piss om det här, men jag var tvungen att ta upp det här för det stör mig och jag är så sjukt arg och kan inte alla bara .. Och nu har Jake tagit bort sin twitter ? Asså, jag börjar gråta, jag är baba sjukt känslig just nu!

BVBArmy is falling apart, where is the saviour when we need it ?

Jake är jättesur, han tog bort sin twitter ? Och nu så kommer... _Nej, jag vill inte mera ! Kan inte nån från BVB bara skriva nått, okej jake har gjort det typ, men iaf, som får alla att sluta hacka på min 'polare/bekanta' för jag vill inte att dom ska vara på henne ! Inte på Jake och Ella heller ! VAFAAAAN ! Det här betyder mycket för mig..





Det här kanske gör mig gladare.. Naw, så sötis ^^

Kram Kram
Savava ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0