We learn from all your hate !

Tjaa ;D

Lyssnar på ''All your hate'' me BvB så aa :P

Haha aa....

''All of the hate goes to my dick.. Make that into a T-Shirt America.. My face and ''All of the hate goes to my dick..''
- Andy Biersack XD

Han är lite rolig ;)
Det har oxå varit roligt på praoen idag, idag fick vi locka varandras hår med platttång, de va lite spännande :P Jag märkte på Hedda att det inte blev några lockar, så jag fick typ sammanbrott o ba ''Nämen vafaaan ! De funkar inteeeeeeh... !!'', så när en av dom som jobbar kom o ba ''Går det bra ? Ska jag testa..'' så säger hon ''Amen den är ju avstängd..'' så ba... haha xD Så tydligen hade jag lyckats stänga av den..
Vi lunchade med Tova på Vete Katten idag oxå, de va lite mys sådär ;) Sen när vi gick därifrån så vare en kille, 26 års åldern kanske, som ba ''ursäkta, hur gamla är ni ?, så sa Hedda ''14..'' och han ba ''Aha, okej de va.. ni kan...'' så aa, typ visade lite halft att vi kunde gå.. De va scääääry .. o_____O

Idag så var jag på keramiken oxå.. De va väl ganska okej idag :) Det är bara en eller två gånger kvar :DD Och efter de ska jag sluta .. :P

Bilder från dagen idag :


Haha, skicka bilden till Tova.. Därav min halft oseriösa fjortismin :P (Ny tröja från Chicago, forever 21 ;D)


Lunchen som jag åt när jag lunchade med Hedda Tova ;)


En scary killdocka O.o

Haha, de va allt :) Undrar om de blir kul att praoa på dagis ...... o_______o Kan fråga Karro ^^

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0