Trött...

Heej :)

Fortfarande i Usa.. det är ganska kul här.. men just nu är det bara jättenervöst, för nu är det en massa människor här i familjen vi är hos O.o pappa bodde hos familjen när han var 18,.. har jag nämnt det ? O.o tror inte jag bloggade igår.. men just nu är vi i en familj som vi känner, dom bor i Williamsville, (nära Springfield ;D) och jag tyckte det skulle bli aaasläskigt att träffa dom och prata engelska o skit.. Mm .. det har inte gått över, och nu har det kommit en massa människor som pappa kände sen han var här och jag har bara träffat en av familjerna en gång, men jag känner dom inte och så måste jag prata engelska med dom och allt är värre ''s
Men jag bara sitter i soffan själv nu.. så det är inte så jobbigt just nu.. men asså seen, när jag är klar med datan, och när jag måste prata med dom O.o Asså jag får lixom panik för jag vet inte vad jag ska säga o det är ju bara askonstigt att jag är helt tyst o bara sitter här .. så det blir mest ''yeah'', ''okey'', typ sånna ord och nån liten mening ibland men jag tror jag kommer dööööö, seriöst ''s

Mm, men jag och pappa och pappas amerikanska syster (som blev hans ''syster'' lixom, när han var här) åkte till pappas gamla skola, high school :P Det var lite kul att gå runt där.. det är ju så annorlunda O.o Sen åkte vi till en kyrkogård.. Det var fält fyllda med vita exakt likadana gravstenar, det såg lite skumt ut O.o Men det var jättefina knallröda träd där som var jättefint ihop med dom vita gravstenarna :)

Sen igår så åkte vi ju hit, men innan det så var vi på ett akvarie museeum, kolla på delfin show och en massa vatten djur och sånt .. coolt ;)

Här kommer två bilder som jag redigerade igår :)


Det var pingviner på museet, fick en bild när dom ser ut som ett hjärta ^^


En bild jag tog upp ifrån Sky Deck. Willis Tower i Chicago :)

Mm .. nu var jag klar här dårå... Vill inte vara klar med datan.. :S

Kram Kram
Savava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0