Tjenare ^^

Japp...
Jag orkar typ inte blogga på den hära, det har varit mycke o blogga om på textwilight nu när det är nya still, bilder från premiären i L.A och en massa skit :P

Jaa, här sitter jag o lyssnar på ''Youth and Whiskey'' me BVB !

''Can you see, can you see me ? I'm strong from what they made me.. These angels who carry me, they taught me Youth and Whiskey..''

^^ 

Snart ska jag lägga mig, är skittrött efter en lång dag på dagiset och keramiken :P

''Hey hey, brothers..
Hey hey, fighters.. Hey hey, bottles living for another round !
Hey hey lovers ..
Hey hey, liars.. Hey hey, throttles speeding towards a black out ! ''

-Youth and Whiskey



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0