Tja fan o_O

Heeeeej ^^
Jag skriver lite om dagen idag, och igår ;)

Igår så var jag i stan ..... efter ''jobbet'' ;) med mamma och då köpte tidningen Kerrang ^^ Med Bvb inervju och framsidan .. jag har inte läst hela inervjuen än, men jag ska ;)
Sen åkte jag till Karro och sov över där, vi kolla på ''Det brinner''.... O.o Den är fortfarande läskig xD
Mm .. Jaa, sen så vakna vi i morse och åt frukost och hon gick hon till teatern och jag hem :)

Sen åkte jag och mamma till stan .. igen .. och bara gick runt i gamla stan, köpte glögg och brända mandlar från nåra gotlänningar ;)
Haha jaa, vi köpte några ljusstakar ^^
Sen kom vi hem, jag gick upp på mitt rum och satte mig här, vi fick gäster, vi har ätit och jaa ^^ Allt är bara awesome just nu, har lyssnat på ''Set the World on Fire'' skivan typ 1000 gånger xD det är lixom fortsättningen på deras förra album ''We stitch these wounds'', vilket betyder, sy igen såren och lämna det bakom dig, och nu tar vi nästa steg och sätter världen i brand ! Det handlar oxå mycke om vad det första albumet (dom har gjort ett innan men aa, räknas typ inte O.o), med alla songerna på det albumet handlar om grejer som har hänt bandet i det ''förflutna'' som dom ville få ur sig och lämna bakom sig.. alltså ''We stitch these wounds''.. Och nu ''Set the world on fire'' albumet handlar om att ta över värlen, vilket dom vill.. Dom är säkra på att dom kommer bli världens största band. Låtarna är glada, handlar mycke om att tro på sig själv.. Att våga visa vem man är och sätta världen i brand ;)

Mmmmmmm ... vet inte .. ni behöver inte läsa hela historien om BvB's album om ni inte vill .. xD

Jag och Kerrang :


Awesome asså ;)

''Youth and Whiskey'' - Black Veil Birdes ♥

Kram Kram
Savava ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0