Skoldag ..

Heej !

Idag vare ju den första skoldagen efter höstlovet och praoisen :) Det har inte varit roligt, alls -.- Eller, såklart kul att träffa alla människot igen men näe, inte skolan -.- På no:n, höll på att föööking dööö !! Så sjukt omotiverad att lyssna för jag var trött, hade ont i huvud och hals på en sjukt jobbigt sätt -.- och allt bara sög idag ''/

Mm .. Efter skolan så va Ellie hos mig lite, sen åkte hon till teatern (kanske va dansen O.o) och jag till fiolen, men de va ingen fiol -.- Ehm .. så jag åkte hem igen och fixa lite grejer ^^ Och nu har jag fritid för fäähn :D Sitter o lyssnar på ''My Happy Ending'' - Avril Lavigne :)

Vet inte vad jag ska göra nu riktigt, antagligen bara .. de vanliga.. vilket är kolla bloggar o twittra :D Twitter har blivit en del av mitt liv nu xD

Aja, vi hörs i morron ^^



Modern Day Escape - ''One Way To Kill A Werewolf'' !

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0