Sista dan på dagis -.-

Heej !
Jaa, idag äre fredag .. Ska åka till Kalv, men jag orkar inte de -.-
Det var sista dagen på dagiset oxå, det var lite sorgligt att lämna alla barnen där ''/ Mm .. Måste skriva på min ''Book Review'' :S

Sitter o lyssnar på ''Situations'' me E.T.F ^^

Vill inte åka till kalv, kan inte lämna twitter i tre dar ? Bloggen klarar jag av, men jag måste se vad typ, cc twittrar, andy twittrar... okej jag kan bara kolla på deras profil sen, aja det är lugnt ^^

Ome.. det är så mycke som händer i ''Twilight världen'' nu :O Bloggar förfullt om det på textwilight :P Och jaa, jag bloggar fortfarande på den, vet att typ ingen kollar på den men iaf, det är roligt att blogga ibland :)

''Set the world on fire'' - BVB spelas nu ;D

''Proud in all you are, show them every scar as your badge of honor..
When you can't take anymore of what they living for, Set the World on Fire !''



Bild från dagiset :)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0