Shopping ;)

Tjaais ^^
Idag har jag shoppat mycke ... :P Okej inte bara till mig själv, men asså.. allt vi köpte blev mycke :)
Köpte typ tre grejer från Forever 21... Gillar den affären ;) Fina kläder..
(lyssnar på The Mortician's Daughter me BvB.. kommer börja gråta känner jag ''/)

Okej, måste stänga av den låten.. det funkar inte .. Och jag kan inte börja gråta nuu ? O.o

'' I Love you more than I can ever scream..'' ♥

Vi tar ''Never Give In'' istället ;)

Näe men aa,. jag och pappa har allså gått asmycke idag :S
Har varit uppe i ett vääääldig hög skyskrapa :P Det är lixom en turistgrej, man kan åka upp i den skyskrapan, till högsta våningen, så kunde man se ut över hela Chicago typ :P .. Willis Tower.. De var glasgolv på en viss del vid kanten av skrapan så man såg rakt ner ! 103 våningar upp, det var ashögt XD
Svårt att förklara men här kommer bilder så ni fattar :P

Bilder :


Lääskigt :P


Jag ... och Chicago nedanför :P

Jag står lite allmänt konstigt..
Nu är klockan halv 11 på kvällen här.. i sverige är klockan halv 5 på morgonen :O

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0