Modern Day Escape ;)

Hej ..
Jag vet inte varför jag har de bandet som rubrik -.- Men jaa, dom e ganska bra .. och en kille från de bandet följer mig på twitter :DDDD Så coolt... egentligen  ;)

Nu har nästan allting fixat med praolappen och bara.. allt fixar sig nu haha xD

Mm .. jag vet inte vad jag gör O.o

Fått en hårinpackning idag, av hedda .. på praoen hos frisören ^^ Det är sjukt awesome där, man får göra mycke roligare saker med hår, mest heddas hår.. Okej bara Heddas hår.. och en dockas hår :)

Näe men de e lite coolt .. att få se hur frisörer gör.. :)

Alltid när jag ska skriva ett svenskt ord som har igt som farligt, om jag skriver det snabbt på datan på blir der farlight utan att tänka på de O.o asså, det bara kommer av sig själv.. van att skriva twilight :P

Bilder från praon :


Prao Hedda ;)


Haha jag -.-


Hehe :P

Och nej, jag tänker inte visa bilder på mig själv med pappeljotter i håret !

Haha, men resultatet kan jag visa, på mig o hedda :


Haha nää, jag såg lite skum ut.... :P



På hedda blev det lite mer snygga lockar.. De va fint tycker jag ^^

Nu ska jag göra nått annat .. lägga mig faktiskt ..''/

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0