I Chicago :DD

Heej !
Jaa, pappa tog med soin dator och på hotellet fick vi tillgång till internet så nu kan jag blogga :D

Mm .. flygresan hit gick bra :) Man fick mat heela tiden .. Men det var trevligt.. och sen gick resten oxå bra ^^

Igår var det ju Halloween, naajs ;)

Igår åt vi middag på ett coolt ställe, rain forest nånting .. det va ascoolt inne i resturangen, det var lixom som en skog.. och apor och elefanter .. inte riktiga men ändå.. allt såg coolt ut ;D
Idag har vi gått runt lite, åkt sightsing buss.. ehm .. varit på H&M här xD Köpte söta vantar, och ett läppsyl (inte på hm asså..) för jag är aaastorr om läpparna ''s Sen drack vi kaffe på Starbucks... Mm en ganska bra dag :) Nu i sverige är väl klockan typ halv 12 på natten, här är klockan halv 6 på kvällen... Liite skillnad :P

Jaaa, nu är jag på hotellrummet.. Kollade på ''Friends'' för ett tag sen, hade glömt bort hur kul det egentligen är :P Snart ska väl pappa o jag gå ut o äta.. hoppas jag.. för jag är lite hungrig ;)

Hoppas alla har det bra i sverige .. Hörs ;)


Chicago :)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0