Hearts will sacrifice, it's do or die.. This is a rebel love song !

Tjaaaais :D
Har inte bloggat sen.. i förregår .. tror jag O.o
Iaf :)

Igår så vare en bra dag i skolan, typ.. Bara att jag är förkyld så jag blir allmänt trött och orkar inte jobba men det är lungt xD
Sen efter skolan så var jag utelåst och kände mig ensam, så jag ringde till Sofia som kom hit en liten stund innan sin teater, det var roligt för vi har inte varit med varandra själva lixom på skitlänge så aa :D
Sen var jag hemma, kollade på Barda ;) Va inne på datan och så ..

Nu ska jag kolla på nästa veckas avsnitt av Barda, vet inte varför men jag orkar inte kolla på tv:n och det är typ asspännande nu verkar de som så jag måste kolla på nästa veckas avsnitt ^^
Mm ..
Idag så ska vi få asmycke gäster, vi ska ha ''matlag'', de är en massa människor som vi känner som kommer hem till nån och äter middag, och ikväll så är de hos oss.. så det blir fullt hus med 30 pers. här -.- Fast de blir nog roligt ändå :)

Hoppas ni får en rolig dag idag .. Vi hörs ;)


xD

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0