God natt :)

Hej
Nu ska jag gå och lägga mig.. det har varit en bra dag :)

Haha, det var lite roligt .. Ett barn på dagis sa till mig när vi skulle gåt till skogen : ''Du ser ut som en svartalv i Barda'' och jag typ ''Tittar du på Barda ?'' (han är 5) och jaa, det gjorde han xD Asså... det känns jättebra att jag tittar på samma program som en 5 åring xD

Mm .. hade utvecklingssamtal idag :) Det gick bra..

I morron ska det bli Breaking Dawn del 1 premiäääääär :DDDDDDD
OMEEE !!! Shiiiiiiiiit, kan fan inte vänta längre, i morgon är det :OOOOO

Hihihihihi ^^ OME !

Bloggar i morron om den ^^

Vi hörs ;)

Läs Snälla ! :


Jag är inte ett fan av MCR men jag var tvungen att lägga upp den där (ch retweeta den) ..


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0