Bilder från Chicago besöket ;D

Hej !
Jag orkar inte skriva så mycke om idag men kan skriva lite kortfattat, igår så åkte vi klockan 9 från Williamsville (asså klockan 3 på eftermiddagen i sverige) och körde mot flygplatsen, åkte med planet till Amsterdam i typ... många timmar -.- Åkte hela natten, kom fram i Amsterdam nån gång.. Allting med vad klockan var blev väldigt rörigt för mig ''s Men aa, sen åkte vi från Amsterdam till Stockholm.. På flygplatsen där (i amsterdam..) så såg jag två personer jag känner ;D Coolt.. och en snygg kille .. Det var sista gången jag såg honom, lite synd ''/
Och nu är jag hemma.. så jääääävla skönt :DD

Bilder från resan :


En vanlig frukost i USA ;D

Näe allt med bilderna skiter sig ! I nästa inlägg blir det känsligt fan -.-

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0