Andy har näspiercing -.-

Tjaa !

Jaa.. asså jag sitter o lyssnar på ''Love isn't always fair'' -BVB ^^

Kom hem från Kalv för nåra timmar sen .. och kolla lite på twitter, Andy har lagu upp nya bilder :D Då blir man alltid glad ^^ Mm .. men vad ser jag, han har fucking gjort näs piercing.. -.- Vilket jag inte tycker är så snyggt, ta inte de personligt alla som har det, men det kan vara fint ibland kanske, men näääääe inte på Andy.. Varför Andy, varför ?! D:

Mm .. ville bara få de ur mig ... Andy, du har svikit mig ''/ Läpp piercingen kan du gärna få ha kvar, de e skitsnyggt ;) men .. inte .. näs piercingen -.- 

Japp, är tillbaka .. Vi hörs ;)

''God Bless You'' - BVB !


Titta ''/ Annars är han ju asahetis ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0