A opend my lungs, dear ..

Heej !

Idag vare första praodagen för mig ;) Det var roligt att praoa på frisörsalongen ..
Hedda o jag fick göra en massa grejer, tvätta varandras hår.. vika handdukar, sätta spolar i en dockas hår.. Sen fick vi sätta spolar i varandras hår ;D Jag såg ut som nån på 80 talet xD Hedda fick mest lockar nere i håret, det såg ut som änglalockar .. hon var jättefin ^^

Nu ska jag skriva frågor till handledaren -.- jag har tappat bort pappret och jaa, jag får köra lite random frågor sådär..
Har du pappret så skulle de va jättesnällt om du kunde smsa eller nått, typ vad man skulle fråga om.. det skulle vara jättesnällt :)

Jaa.. nu sitter jag vid datan och kollar på theadventureofoliversykes.com .. ^^ 
Lyssnar på ''New Religion'' me BvB :)

Ska göra frågorna .. oxå .. :)

Hahahahahha CC ska hämta ut sitt MWF3... Cod.. visste inte att han spela cod .. hehe :P


Unholy Passion..

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0