When my mind is frozen...

Tjaa ;D

Idag har jag o pappa varit i stan, jag fick en kofta och strumpor XD Sen så skulle vi möta en kille som kanske ska köpa vår båt och så kollade pappa och han på båten och aa .. (våra nya dynor till båten, eller tyget, heter Eclipse :D) Sen gjorde jag lite grejjser .. så nu e jag hemma ^^

Jag har ritat liite, blev asfult.. :S Så jag gav upp de, tjatar på att pappa ska köpa bläck till skrivaren annanrs komer jag få underkänt i svenska :P I morron kommer Ludde hit ^^

Nästa vecka så får jag inte va inne på datan på heeela veckan :S Såå .. det blir sjuukt mycke bloggpause ''/ kommer sakna bloggandet xD

Lyssnar på ''Frozen'' - Celldweller :D Den är aaasabraaa ♥ heartis för den ;)

Bilder från stan:








Nån .. kung... ''Ett lejon mellan fyra krukor..''


En kung till .. ''En kruka mellan fyra lejon..''

Klura på dom ni ;)


Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0