Treeevligt ^^

Nä ! Min mobil har typ stannat och skit, jag fattar inte riktig vad som har hänt men .. jag är skitledsen .. lite överkänslig just nuuu D': Nu börjar jag gråta oxå !!!!!!!

Jag orkar inte blogga, jag blev plötsligt assur !! Humörsvängningar.se XD Men .. Bilder från igår/idag :


Min grej jag gjorde klart på slöjden igår :D (flört'n)


Armbaaan jag gjort i slöjden XD


Mina mya örhängen ^^


Haha på hemkunskapen idag ^^


Haha tuuvääh och ääääliis :P



Ehm .. Kääthjä .. O.o


Jaaaa .. jag skulle ha så hela so lektionen XD Jaa, de hade jag ^^ så nu ska jag få 20 kronor av Tuuvääh och Ääliis :D Happy again ..

Elr inte -.- hatar min mobil just nuuuuu !!

Hej då ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0