Solig Dag Idag ^^

Heeej !
Gud va fint väder det har varit idag :D !! Man blir ju bara så glad ^^
Det är så skööönt, fast man blev lite trött av värmen men asså ... ändå :P

Vi har tagit en massa bilder idag :) Från bilden och lunch rasten .. :)
Har gått runt med Ellies solglasögon hela dan xD

Sen så åkte jag och mamma in till huddige centrum när jag kom hem, vi skulle göra en grej, sen så kom jag hem med ett par nästan likadana solglasögon som Ellie (det är inte likadana !) ett par shorts och örgängen ^^
(Vissa bilder är tagna från andra)

Bilder från idag :


Jag och Alice på bilden idag, sööta ^^


Min lite skumma bild :P


Elin Alice och Tovas ben med converse :D


Sofia Tova Ellie Gabbt Elin och mina ben, med converse ^^


Samma personer + alice comverse :D


Tova mina och Gabby's ^^


Jättesöt bild på Alice och Gabby ^^ ♥


Gullig bild på Ellie och Tova :D ♥


Jag Ellie och Tova ^^ ♥


Redigerad bild på mig :)


En till redigerad bild på mig :)
Asså, i såfall har jag den här som profil bild .. inte orginalet .. O.o .. ^^

Jaa, de va de mesta från idag :D Många fina bilder ^^

Hej då :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0