Plugg plugg -.-'

Hej !
Jaa, idag har det varit en gabska seg dag :P Jaa, typ dom flesta va trötta från igår (bland andra jag ... ^^)
och så har vi flyttat om stolarna i klassrummet, borden är ganska korta på bredden så .. man får knapps plats me allt men de funkar ^^
Idag tog vi 2 bussen för att ungdomsmottagningen prata me vår klass (dom prata i alla klasser..) och då så när vi satt på bussen sa en kille att busschaffören va dum så han ville ringa vakter o allting så aa, efter 20 minuter stod bussen knar i skolan -.- aa, sen körde den till slut och nu är jag hemma :D
Sitter i solen, ute med bullar saft o datan :P Känner mig asmobbad som sitter själv när mina grannar e ute o glor på en :P Nää men nästan xD Blir de såhär skönt väder i morron ska jag ha shorts ^_^

Jag orkar inte blogga mera, ska plugga so och kolla lite andra saker ... ska bara sitta ute här ett tag till XD

Hej då :) Kommer bilder från dagen senare idag .. :)



Jag just nuu .. kanske liite fjortis men de såg bättre urt utan min mun :P
Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0