Muulet idag ''/

Hej !
Idag har de varit lite grått :S Men asså .. man har ju överlevt .. o__O

Egentligen så har jag inget att blogga om derekt men asså .. jaa ^^ Kul o bara göra de :)

Just nu sitter jag och lyssnar och försöker fixa ett collage till ROBERT PATTINSON SOM FYLLER 25 ÅR IDAG :D !!!!!!
Jag är fett awesomeglaaad ^^ Men de går inte så bra me collaget för allt baa ''Leeet's fucka upp siiiiig :D'' -.-' Såå jag är ganska sur .. -.-

Jaa, men jag vill gratta mannen som stal mitt hjärta, för ungefär ett år sedan, och har mitt hjärta fortfarande  kommer vara de till graven ^^ Älskar dig min älskade Robert Pattinson ♥ (förlåt Ludde ..)


Du är min idol till graven ♥

Hej då, ni får se collaget sen när de e klart (om jag lyckas med de..) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0