En Vecka Utan Dator :O

Hej !
Det har gått ungefär en vecka och jag har nästan inte varit inne på datan .. :D
Saknat nightwish Facebook och blogga .. ''/

Jaa, jag orkar nästan inte berätta vad som hänt i veckan men de känns som jag måste ^^

Jaa, i måndags .. vanlig dag lixom .. tisdag så var vi på museum :D Det va ganska kul, vi fick inte se den utställningen jag trodde, vi fick en guide som trodde vi va 7 år och så fick vi äta ute när de blåste skiit mycke (tuuvääh höll på att peta ut ögat på Kitty i Andra Avenyn xD .. Bilder sen ^^)
I onsdags så vare vanlig dag tror jag :P .. vare .. O.o Jaadå de vare xD Förutom att Karro fyllde år och jag va me henne efter skolan och firade henne med hennes familj :D Myysigt ^^
Sen i torsdags såå vare nog oxå bara a vanlig daaay :) Va me Ludde efter skolan ^^
Sen i fredags så var de vanlig dag i skolan, sen efter skolan så åkte jag hem och så åkte min familj på kryssning fram och tilbaka till Åland :) Birka paradise .. eller nått o__o Jaa, de va bara för att i fredags för 12 år sen så hämtade mina föreldrar mig i Ryssland :) (bilder kommer seeen ^^)

Seen igår så kom jag hem från kryssningen, typ vid 4 .. jag va hemma typ 5 (och ilanas ''kalas''/fest/ jaaa ...) såå jag fick sätta på mig kläder och sminka mig lite fort så körde mamma mig till Ilana ^^ Vi hade jevvligt kul ;)
Sen så kom jag hem vid halv 11 kanske .. lite innan men iaf .. så gick ja o la mig .. va skiit trött .. jag har ett väldigt vackert been :D

Jaa och idag ska jag va me Karro, vi ska kolla på linneas dansuppvisning oxå ^^

Bilder från i tisdags :


Alice på ''piknicken'' ^^


Tova och Ellie på piknicken :D


De kom en parad med hästar när vi skulle gå från stan .. treeevligt med lukten av hästbajs ^^

Onsdag :


Föödelsedagsbaarnet :D





Torsdag:


Aaaapa..


Haha :P


Sudd :D

Fredag:


Hihi aaaw tuuvääh ^^ ♥


Ser ni dedär lilla runda taggiga där .. IGELKOTT :D

Samma dag fast kryssning :


Båten ..


Utsikten från vår ''hytt'' :P


Hahaha XD


Gröönan från båten ^^






Lördags men på båten :


Sooolade innomhus på båten haha XD


Sooolarna :P

Senare hos Ilana:


Ilana ^^


Vendela ^^´


Maija och Sofia ^^

Jaa, min mobil dog efter dom här bilderna så aa, ni får kolla på andra bloggar eller fb för fler bilder på detta evangemang :)

Jaa, nu måste jag göra mig klar för att gå till Karro ^^)

Sees :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0