Bytt Header igen XD

Heeeej !
Jag har bytt header igeen, färgen ser lite bättre ut den här gången enligt mig :) Vad tycks ?

Vill skriva med kursiv, det är nice ^^ Tänk att jag var så deprimerad förut över aa, ja tror dom flesta har hört mig klaga .. -.- asså varför så jävla långsint ?! Asså förlåt alla som har fått stå ut med detta, asså jag är sjuk i huvudet ? Asså vafan ... det var lixom jobbigt men varför klaga och hålla på när det aldrig kunde ändras lixom, jag visste ju att det aldrig skulle bli nått igen ... O.o Aa jag är skumm .....

Såååå nu har jag fått ur mig deee, ledsen alla som ba ''vafan .. asså vi fattar ?? *bitchbliick*'' (venne o.O) meeen mitt liv sög ...  but not ääänymooor ♥ :P

Hej då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0