Baby Baby Baby Ooooooh ..... ^^

Heeej !

Asså jag förklarar rubriken seeen :P

Idag har Alice varit sjuk, såå saaaknd bby, käääärlek till dig :* ♥
Annars har dagen varit allmänt sådär nice ^^ På franskan hände de en aaasakul sak hahahahhaa XD Orkar inte skriva upp hela händelsen.... -.-'

Men sen efter skolan va jag me Tova och vi gjorde en ''parodi'' på baby musikvideon, fett skumm men asså aa ... så jag har den i huvudet nu -.- men asså de va skitkul xD Så kuuul vi hade baaaby ;D Kääärlek till Justin, nää asså skoja lite bara O.o

Jaa, nu ska jag göra andra saker :P

Bilder från spåret idag :D


Tova Ellie Elin ^^


Tova hoppar upp på Ellies rygg haha xD


Neheheh aaaaaw :D


Mina passfoton XD

Seeen en massa annat meeen de kan jag inte lägga upp XD

Vi hööööres.... tjaaaarå ;D


Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Feeeett fin header Katja! :D Pussi :* <33333

2011-05-04 @ 21:06:08
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0