Alice fest + Övernattning i skolan :)

Heeeej !

Jaa, jag har haft en kul helg :)

I fredags så hade alice födelsedagsgrej, de va kul ;D
Vi hade mysigt :P

Sen igår så hämta tuuvääh mig och så åkte vi till alice, köpte picnic/middag ;) Jaa, så åkte vi till skolan med sovgrejjer (jag hade shorts för första gången i år :D) och så ... spela vi brännboll,. vuxna mot barnen, de va kul :) Dom vuxna vann XD Jaa, sen så åt vi :) Det va mysigt att äta picnicen som jag alice och tova hade köpt ... det va gott :P
Sen så åkte föreldrarna hem förutom alla föreldrar som skulle sova där ^^ Vi gjorde en massa kuliga grejjer, skrämde upp varandra och ringde heta linjen mitt i natten o snacka me skuuuumma människor O.o  Jaa, just nu i morse så sov jag kanske en timme, annars har jag varit uppe hela tiden XD Ringde heta linjen från 2 till 4, halv 5 typ XD men asså ... de va kul .. sen så har ja legat o bara .. halvsovit, packat mina grejer och blivit äcklad av alla mosade ostbågar och chips de låg över hela golvet ''/ Jaa,  treeeevligt -.-' Men nu ska jag inte skriva mera, nu kommer först bilder från Alice födelsedags grej :)


Alice e gullig ^^


Dukandet :D


Okej Elin ser chockad ut, Ilana lite allmänt glad :D


Vi åt glass :D

Bilder från picnicen/övernattningen:


Alice och Tova ♥


Väldigt söt bild på Elin ^^


Min maaat, tog ju mer sen .. melon tomat och revbensspjäll :D


Vi kolla på American Pie (stavning ... O.o?)

Jaa, sen lite andra saker ... kommer inte ihåg riktigt O.o aja .. men asså jag måste plugga o så nu .. för asså, jag har skit mycke So, sen engelska, fast jag inte behöver lämna in den just nu men asså .. ääänywaaay :D


Hej dåå !! Hörsr ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0