7 Days to the wolves :O

Hej !
(Lyssnar på en nightwish låt som heter 7days to the wolves, den e 7 minuter O.o)

Idag har jag o Tova köpt presenter till Alice :)
Jaa, de va trevligt, världens fail dag xD

(''And all the poetri in the world finally make sence to me....''/candence of her last breath-nightwish)

Idag har jag o Tova tagit fest/trängsel bilder, jäävligt snygga asså :D


Haha xD

I stan sen då :


Massa converse :D Tig kort i ett sånt hära, grej :P


Jag hade den riktad mot tova ... den va skum ... O.o


Haha i den stod de såhär :


Nehehheheh xD Jag har gått runt o pratat så nästan hela dan, där av den här bilden/våra miner på bilden:


Jaa .. :P


Bild som tova tog medans jag köpte pommes xD


Skum bild på mina fötter O.o

Aja, de va allr ni fick idag gumsor och jag lovar att uppdatera i morron, asså ni behöver lixom inte ''hänga på låsen'' om ni förstår vad jag menar haha :P Såklart ni gör, ni e ju fan dummare än jag så vafa, då fattar ni ju lxm .. asså kbry, ska fan slagga sen ikväll .. shiit sms ;D Cha Charrååååh :-* asså puss på alla gumsor och gumsaaar, loovee yaaah :D

Okej skoja bara, ville bara skriva lite så .. O.o

Hej då XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0