My Heaad :(

Hej !

Jag har sjuuuuukt ont i huvudet, försökt äta men kan inte, tror jag börjar bli sjuk :(

Fäänis idag när jag skulle gå från fiolen så typ va sofia jättesnäll och köpte typ dricka och en sak till mig för jag hade ont i huvudet :) Skitsnällt :D Men sen när jag skulle gå hem sen så kolla jag när bussen gick och den gick 18.35 typ .. och klockan va 18.17 och jag orka inte vänta så jag börja gå hem och det tar typ 20/10 minuter, bror lite på :) Min väska vägde säkert 20 ton och jag hade en f*cking fiol i handen och jag gick hem i mörkret !! I typ 1 km i minuten !! Asså jag gick som jag va aspackad elr nått haha xD  Jag hade ju oxå jätteont i huvudet så nu kan jag tala om för alla att Kääthjä kommer inte till skolan i morron för jag är dööööd ''/

Idag blir det bilder från igår hemma hos Ääliis :D


Sverigegoodis jag fick från Båtmässan (messan O.o) ;D


Ääliis sminka mig o Tuuvääh :)


Alice sminkar Tova ^^


Hahaha (inte så fin bild på mig men .. Tuuvääh xD) :P


(bild från idag) Alice måla kalle anka på tovas hand xD

Redigerade bilder :






Blev nöjd med båda ? Vad tycker du ? :)

Kanske ska börja på ny header ?

Aja hej då :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0