Mammas Dator :)

Heej !
Just nu bloggar jag från mammas snygga gröna dator :D Vi har sjuukt mycke gamla bilder på den ..

Tänkte att jag skulle visa några :


En jättegammal bild på mig på min 5 årsdag ;D Jag fyller ju snart år .. O.o


Gammal bild på mig och Ebba XD


Jag och min kompis för länge sen, hon bor nu i Australien :(


Kääthjä ♥ Fåååår


Hahaha älskar den här bilden :P


Hihi ^^


Jag och min kompis Emmie på Kanarieöna (uttalas det iaf ...) XD


Nilofar jag och Karro på haloween .. för några år sen :P

Haha aa :P

Bara nån bild till ....


På samma ställe som andra fårbilden :)

Aja det var allt från den här datan idag, ska se på sagan om ringen : Två torn .. sen elr nått :P


Hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0