Keramik och bilder :D

Heej !
Kom hem från keramiken med Sofia för ett tag sen, nu sitter jag och ska läsa lite so snart, så ska jag äntligen göra en husransakan i mitt hus i morron :D Efter mina gula converse, vill testa använda dom .. :)

Bilder från igår när jag och Tuuvääh gjorde kladdkaka med kokossak på :)


Så såg Tova ut när hon starta vår lattevisp (stavning på latte??) :P


Hjärta i kladdiskakis :D


Kokossaken med karamellfärg, va röd men blev rosa -.-'

Nu mitt rum från no:n som blev (typ..-.-') klart idag ':O


Lite likt ..


Mm ...


Inte alls likt men aja, det får duga, eller bara liiite likt :)

Random bilder från idag :


Har ni märk att på den där bilden utanför vårt klassrum finns det en .. grej .. där de står ''Bh'' ?? Hehehe .. :P


Vårtecken :D


Jag och min kompis Eeekeeee :)


Sofia klättrar i trääääd :D

Jag känner mig feeett .. trööög .. måste plugga nuis .. hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0