Inte bloggat .. O.o

Hej !
Jag vet att jag inte bloggat på nåra (typ .. en xD) dar men aja .. har inte haft tid :)

Men nu gör jag de och har bilder från alla dessa dagar jag inte bloggat på ;D

Här kommer dom :


Från bilden i Onsdags .. jaa .. min ballong ''gubbe'' jag gör O.o


Tuuäähs yoga ''gubbe'' ;D


När Tova kör fastball (fäääätboll) :D


Ääliis hjärt ''gubbe'' :D

'
Alice och Tova kör falldown .. tror jag ♥

Nuuu bilder från igår O.o .. nää dehär va oxå samma dag XD


Den berömda Näskokongen (näslampan) !! :D


Ääliis stuka armen :O !!

Bilder fråm idag -.- :


Alice tejp på förbandet :P Tex Bananer :)

 
Blev hembakta bullar från Sofia som fika på keramiken idag :D

Aja det var allt, fyller år om en vecka !! :)

Glad .. ;D

Hej då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0