End Of All Hope !




Igår så var jag me Ellie Hedda och Tova och firade Ellies födelsedag !! Som va igår .. :D

Vi hyrde film och åt godis, chips och läsk (okej den drack vi :P) och hade myysigt ^^ ♥
Jag hade ingen present lixom så jag tänkte att jag kunde göra ett colage så jag gjorde de :



Jag är nöjd och jag tror Ellie blev glad för de :) (råka skriva öskar istället för önskar men aja :P) !!

Bilder från igår hos Ellie :


Ellies öga :P


Ellie :D


Vårat snääääcks ;D


Hedda :P


Vi skulle först kolla på filmen ''Flickan'' .. mm .. den va ... skumm .. så vi sluta kolla på den efter ett tag och sen kolla vi på i ''Rymden finns inga känslor'' :D


Tar alltid skumma bilder på Tuuvääh, asså jaa .. xD


När vi kollar på flickan .. tror jag :P


Tova .. man kunde ''förutse'' vad som skulle hända i filmen och självklart hade vi rätt :P


Aja .. men sen skulle mamma hänta mig så skulle vi åka in till stan, jag visste inte vad vi skulle göra ''/ Det va ganska läskigt :P Men sen gick vi in på en resturang och så va min gudmor där, vi skulle typ alltså äta middag på en resturang med min gudmor, trodde jag men jag förstod nästan att det inte va allt ;D

Bilder på resturangen typ :


Hette resturangen :P (låg på skånegatan..)


Maten, lammkött med svartrostmos typ och lite korvar och annnat, men de va gott :D


Efterrätten, nån nötpaj och vaniljglass och kolasås, och lite röda vinbär typ .. gott de oxå :D


Närbild på dom röda vinbären :D

Sen så började vi gå mot det vi skulle göra sen .. och vi kom till göta lejon teatern .. vi skulle kolla på musikalen Romeo och Julia med Måns Zelmerlöw och Lisette .. nånting som vann jakten på julia, eller jaa det va ju till de dom sökte en julia men aja :P Satt på rad 13, såg bra och Måns på några meters avsånd xD Jättekul och fin, det var ganska mycke humor i den :P Men ändå fin.. alla danser och musiken va jättehäftigt och alla efekter :P


Jag tog den på en brochyr man kunde köpa, i ''lokalen'' så den blev ganska mörk och konstig men jag tror man ser ändå .. men de va lite coolt :D !!

Sen när jag kom hem satt pappa och andre och kolla på Italian Job .. (tror jag de heter..) VI har de spelet till Xbox :P Den va ganska bra/inte alls egentligen O.o xD

Aja, idag vet jag inte vad jag ska göra .. får se vad jag hittar på :P Redigerar bilder kanske .. elr nått .. men just nu lyssnar jag på låten ''End of all hope'' med Nightwish, där av rubriken :P

Hej då :)


Kommentarer
Postat av: Sophia ^^

Va bra ;') <3333

2011-03-20 @ 11:43:23
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0