Back från Orsa

Hej !
Nu är jag hemma från Orsa, lämnade emmie hemma och sen åkte vi hem :D
Jag har haft sjukt kul och jättemysigt ;D Älskar Orsa, det är lixom så .. jag vet inte men asså det är speciellt tycker jag ;)
Jag har en massa bilder .. ni ska få se nu ^^


Hehe -.- xD


Tog kort på mina jeans .. cool :D


Skidåkningen .. elr skidor dårå men aja :P


Fin bild på Emmie :)


Oh my gudnääääs mobba mig inte :S

Natur ..





Blåbärstroll ;D


Skuggbild :)



Vi grilla korv varenda dag förutom en ... lite trött på de nu :P


Orsaa Gröönklitt 1km :D


En bild i liften :P


Cool bild på ljus :O


Cool tulpaan :O


Lite missbildad ahlgrenbil med sidovagn .. (på hemvägen idag)


När jag äter bilden ;D

Aja .. det var typ de mästa .. I morron fyller pappa år då ^^

Hej då .. kanske ska färga håret i morron elr på söndag ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0