14 idag då ;D

Hej !
Jaa .. idag är det min födelsedag :D Trevligt ...

Pratade med min kompis (emmie) som sa grattis typ .. men nu kan jag blogga igen :D

Tack alla som har sagt grattis till mig idag, ni som kom ihåg de :P

Men jag har fått lite kuliga saker, pallar inte säga allt men jag fick nya converse och photoshop !! Ome ... Coolt :D
Jag orkar kanske inte heller svara på allt på fb men jag är artig så jag svarar faktiskt på de flesta :P


Aja, nu ska jag återgå till mitt liv som fjortiis .. (idag har vi varit på riksidrotts museet med nåra stycker från adra 7:or i skolan..)
Bilder :


Converse ! Det är dom lila som är mina nya, ni kan ni ju gissa vilka dom andra är ;D


Hedda är staaark :D


Ääliis oxå :P


''Mindball'' :D Jaa.. det gick sådär, vi försökte fatta men nää XD


Ääliis käämpa käämpa :D


Tuuvääh kämpa kämpa :D

Haha :P I inlägget som kommer ovan är det bilder från igår :)

Sofia kommer kanske hit sen !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0