Tjaba tjena hallå ''D

Heeeej ^^

Idag ska jag göra lite boring stuff -.- Okej lite av det är boring men .. aa xD




Hihi ^^ Det är vad jag ska göra idag .. Jag saknar twilight så mycke, har inte sätt den på årataaaal !! :O

Jag har inte gjort nått än men efter varje gång jag gör nått av de, så ska jag bocka av, så lägger jag upp den sen igen :P

Jaa, jag vill verkligen färga håret rött, men jag .. vet inte hur jag ska klippa mig.. (för mamma säger att jag måste det om jag ska färga det -.-) För jag vet inte hur jag vill ha det ''s Aja.. jag får se hur jag gör :)

Asså dethär som hänt i Norge, fyyyyy fäääähnemaj säger jag bara ! Asså, typ minst 80 personer dog på det där lägret och hela oslo är utblåst och många skadade, asså nää, såhär får det inte gå till ! D':

Hej då ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0