Paramore - Monster (på svenska)

Du var mitt medvetna, så fast, nu är du som vatten .. Och vi började drunkna, inte som om vi skulle kunna sjunka något ytterligare. Men jag lät mitt hjärta , det är någonstans nere på botten. Men jag ska få ett nytt .. Kom tillbaka för hoppet du har stulit.

Ja skag stoppa hela världen, jag ska stoppa hela världen från att förvandlas till ett monster, och äta oss levande, du har väl aldrig någonsin undrat hur vi har kunnat överleva? Tja, nu när du är borta, är världen vår ..

Jag är bara människa, jag har ett skelett i mig, men jag är inte boven, trots vad du än alltid predikar. Kalla mig en förrädare, men jag bara samlar på dina offer, och de blir starkare, hör jag dem ropa ..

Jag stoppa hela världen, jag ska stoppa hela världen från att förvandlas till ett monster, och äta oss levande, du har väl aldrig någonsin undrat hur vi har kunnat överleva? Tja, nu när du är borta, är världen vår ..

Jo, du trodde på en rak lösning, men jag gillade spänningen, och inte alltid veta svaren, du kommer att förlora det, du kommer att förlora det !

Jag stoppa hela världen, jag ska stoppa hela världen från att förvandlas till ett monster, och äta oss levande, du har väl aldrig någonsin undrat hur vi har kunnat överleva? Tja, nu när du är borta, världen ... Jag ska stoppa hela världen, jag ska stoppa hela världen från att förvandlas till ett monster, och äta oss levande, du har väl aldrig någonsin undrat hur vi har kunnat överleva? Tja, nu när du är borta, är världen vår ..

Paramore - Monster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0