Ny Design .. igen xD

Haha hej :P

Jaa, asså jag byter design ganska ofta, men asså .. jag tog lite coola bilder på mig själv idag o aa, vissa blev jättecoola när jag redigerade dom så en fick bli min nya header ! Jag gillar den skitmycke :D

Här är dom andra bilderna, redigerade :










(tänkte först ha den som header)



Jaa, det var dom :) De finns fler men asså dom är inte redigerade och dom här va dom som va snyggast xD Haha, känner nästan inte igen mig själv :P
Men Jag hade skitrött läppstift så jag har inte fixat de .. aja .. ^^

Vad tycker du ?

Hej då ;D

Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Sv; Haha åh fett kul! Närdå? :D

Shiiiit vad ball header! + dom andra bilderna också! Du är så söt Katja! ^^ ♥

2011-07-17 @ 18:35:34
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0