Klippt mig :S

Tjeenare ^^

Igår så var jag med Emmie, hela dan ^^ Först åkte vi till skärholmen och klippte mig där .. eller frisören men aa.. sen gick jag och emmie runt lite i skäris, åt en glass och åkte hem .. vi började göra en skitskum film xD
Aa, men efter vi hade varit i skärholmen så fick jag sminka Emmie och platta hennes hår :D
 
Här är en bild på mig och Emmie (från igår efter sminkningen och klippningen) :


Vi hade glassskedarna i munnen ... och brillor... och där är min nya tröja oxå :D

Här är en bild på mig när vi skulle spela in den där sjuuuka filmen :


Awesome asså ... xD

Idag så ska vi åka till Kalv .. -.- Visst ska det bli kul men .. jag vet inte .. :S Mamma ska ta med sin data så jag kanske kan blogga då :)
Sen när jag har kommit hem från Spanien så ska jag färga mitt hår rött :D/:O Spääääännande !!

Vi hörs, hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0