Justin Biebers Autograf ?

Hej !

Jag kom hem från Orsa igår :D De va kul att fira mormors födelsedag, hon blev jätteglad att vi åkte upp o fira den för henne ^^
Sen så har vi träffat en familj där som husvagnade på orsa kamping (camping ? O.o) .. o___o aja, kampade med husvagn elr va man ska säga .. jaa, som vi känner sen innan då .. asså .. :)

Jaa, idag har jag varit me pappa och handlat, jag köpte en frida tidning och aa, i den kunde man vinna justin biebers autograf, haha nu är jag med i tävlingen .. jag vet inte varför men jag känner mig astaskig.. men asså jag gillar ju hans musik o så är han ju snygg så, jaa, visst vill jag väl ha den xD kommentera ingen om detta tack xD

Men aa, nu sitter jag och lyssnar på Paramore, älskar Paramore ♥

Ignorance .. aja ;) Nu Smile med Avril Lavigne !! Älskar henne oxå !!
Okej, asså mina favoritband och artister är :

Nightwish !
Celldweller !
Paramore !
Within Temptation !
Avril Lavigne !

Tror de va alla .. O.o Aja, käääääärleeek till dom asså :* ♥


Alla dom xD

Vi hörs ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0