I'm only human..

I'll stop the whole world. I'll stop the whole world from turning into a monster ! /Monster-Paramore

Hejsan :D

Jaa, idag så har jag ätit äpple .. och inte åkt till farmor kom jag på nu, ska snart ner o kolla på tv..
Jag klippte av ärmarna på en gammal tröja som nu blev ett vitt linne, så har jag skrivit på de med pennor man ska skriva på tyg med :) Dom va lite dåliga så de blev ganska svagt men asså själva det jag gjorde blev bra ^^
Ganska nöjd .. Ritade med ''temat'' (eller vad man ska säga) Avril Lavigne's låt smile, asså typ allt hon skriver i bakrunden med spreeeej xD 
                                         
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag ^^





Haha vad tycker du ? ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0