Hemma .. igen xD

Tjaaa :D

Igår kom jag hem från seglingen, det var .. sådär ''/ Men asså, det är alltid mysigt att segla :)

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra -.- asså, typ .. ta de lungan .. elr nått ^^

Här är bilder från seglingen :)


Vacker bild på haavet :)


Vacker bild på himmelen och vattnet ^-^


Skumm bild på mig efter jag hade badat xD


Haha jaa, en till sån bild :P


Är dethär vad som kallas på engelska ''Dawn'', för isåfall .. så är det, för dawn betyder typ skymmning .. twilight betyder gryning i guess O.o aja En vacker Dawn ^^


Beautiful Dawn ♥

Kom på ett namn .. Breedawnelie (utalas bredaneli), haha fan va skumma namn jag ''kommer på'' Mandélyon och Breedawnelie xD Aja, dom är lite häftiga xD Nemoonelie.. jag gillar ''elie'' slut på namn, som Rosalie, vackert ^^ Aja skit i namn nu XD

Men aa, det har varit kul :)

Hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0