Blixt och Dunder O.o

Heeej !

Väcktes av oskan för ett tag sen, shit va de oskade och regnade o____o
Yeees, men nu så har jag fixat ganska mycke med twilight bloggen, det händer en ganska stor grej nu lixom i ''twilight världen'' xD Comic Con .. heter det iaf .. jag ville kolla på de men jag visste inte när det gick men det verkade gå hela dan igår men jag vet inte vilken kanal .. fast det kanske bara va på mtv.com man kunde se de ? Okej jag ska inte uttråka er me twilight prat ;D

Men idag ska jag åka med pappa till farmor och jaa, sen vet jag inte.. typ inget -.-

Asså det är.. fruktansvärt ! Robert Pattinson har rakat av halva sitt hår ! Jag skämtar inte, han asså näääää *snyyyyft* !! Jag typ.. gråter, asså det är inte okej, man vet lixom inte om jag fortfarande tycker han är snygg eller inte, jag älskar ju hans personlighet oxå men asså håret är viktigt i hans situation eftersom han har så awesomesnyggt hår o allt, så .. blir det viktigt för honom och, varföööööör raka han av halva håååååreeeet D':


Bara för att filmningen till Twilight Sagan är över behöver han väl inte raka av sig håret ! Det blir ju som när Emma Watson när hon klippte sig korthårig, visst det var ganska fint men assååå, Spunkis behöver inte göra det bara för den anledningen..
Okej visst han får väl ha sitt hår som han vill .. -.-

Haha, förlåt xD

Hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0