Allsång på Skansen :D

Tjeena :)

Igår var jag på allsång på skansen ! ;D Dom dom ''gästade'' (elr vad man ska säga, sjöng där..) allsång ps. var Eric Saade, Caroline Wennergren, Marika Willstedt, Angelica Alm, Hoffmaestro, Carl Norén och Östen med Resten. Haha, jaa så nu har jag sätt alla dom på riktigt, vi hade en riktigt bra plats den här gången, vi stod vid väderkvarnarna .. lite vid sidan av allt.. Men vi såg ju ganska bra :) Var där med Emmie, hennes mamma och lillebror, sen Mickis och hennes mamma och min lillebror och pappa .. Det var kul :) Vi typ va där sen två eller nått så .. jaa, vi stod och väntade (satt vid kvarnen) 6 timmar typ.. Så sen när de började så känndes det jättekort eftersom timmarna av väntan gick fort i slutet så aa, då gick den där timman jättefort också :P
Vi va me i bild en gång så man såg oss, men där vi stod blev ju visa några gången men det var långt ifrån.. Jag hade inte min mobil, den är ju på lagning så jag kunde inte ta några bilder ''/ Men jag kanske kan få några av Emmie eller Mickis :)

Tog bild på datan när vi va med :


Ser ni den röda cirkeln, där va vi, man ser Andres randiga tröja där, och emmies lillebror bredvid, Jag stod lixom bakom där :)

Aa, men i förregår så sov Emmie över och vi kollade på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 :) Så i går innan vi åkte till skansen så gick jag emmie och pappa runt i stan, jag skulle köpa nya solglasögon och en tröja, jag köpte det så åt vi på tacobar :) Sen mötte vi resten vid färjan när vi skulle till Skansen :)

Skansen va Aweseome ! Hoffmaestro's låtar va coola ;D När jag har lyssnat på låtar från dom förut så tycker jag dom har varit lite dåliga men de låtar dom spelade nu va bra ^^

Nu ska jag ner o duscha .. Kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0