Ååååh längtar til Spanien :D

Heej !
Snart ska jag pappa och andre åka till farmor, annars än så länge har jag bara suttit och lyssnat på musik -.-, man får lixom inte så mycke o göra när... eller okej visst jag kan ju typ göra nått på dendär listan meeeeen jaag gör det sen xD

Jag längtar aassaaamycke tills jag ska till Spanien ! Nercha .. heter de typ .. jag va där för jättelänge sen, kanske 2004 eller 2005 .. kanske .. 6 år sen O.o Aja, men det ska bli skiit kul :) Ska dit i augusti ^^
Så ska jag klippa mig innan de oxå, typ nästa vecka, vill inteee ! Men .. sånt är livet, men det ska få växa liiite innan jag färgar det :P Om jag nu ska det, joo de ska jag nog .. eller O.o Måste hitta en bra färg först .. dte blir nog lite brunrött ^^


CrushCrushCrush - Paramore ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0