-.-

Heeej ^^

Idag så ska jag ringa emmie igeeen, för hon svarar inteee -.- Men hon ska va hemma nu.. faktiskt .. Haha xD Börja tänka på när jag Tova och Alice gjorde nån skumm ''video'', vi gjorde ''Asså typ välkomna till årets Melodifestival, 2025 .. faktiskt ..'' Typ så sa Tova i början, asså de va askul .. :P
Aja, nu ska jag gå ner o duscha, sen ska jag väl ringa Emmie, eller nått :P Sen efter de, kanske jag ska sätta mig o rita nån bild på Hayley Williams eller.. aa kanske de :) Har redan ritat 3, på en ser hon ut som en galen tant, den andra och tredje blev ganska bra .. ;)

Men nuu nuuu... nuuuuu .... ! Nu ska jag bara duscha först .. xD

Hej då ;D


Haha gammal bild på Alice och Tova .. xD

Hej då, bloggar säkert senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0